Společnost Pivovary Staropramen a.s., jako zodpovědný výrobce piva, dodržuje pravidla komunikace definovaná platnou legislativou a etickým kodexem Iniciativy zodpovědných pivovarů, jejímž je členem. Dbáme na to, aby naše komunikace nebyla zaměřena na osoby mladší 18 let.

Zadejte datum svého narození Vstupte

Osobám mladším 18 let nebude umožněn přístup na tuto prezentaci. Děkujeme za pochopení.

O nás

Pivovary Staropramen s.r.o. jsou druhým největším producentem piva v České republice a  lídrem v inovacích. Svým spotřebitelům nabízejí jedno z nejširších portfolií pivních značek. Společnost je také významným českým exportérem piva, značku  Staropramen si mohou spotřebitelé vychutnat ve více než 35 zemích světa.Společnost provozuje dva pivovary - Staropramen a Ostravar. 

Společnost Pivovary Staropramen  je součástí skupiny Molson Coors Brewing Company, která patří mezi největší pivovarnické společnosti světa. Svou podnikatelskou činnost  vyvíjí v Kanadě, USA, Střední Evropě, Velké Británii  a dalších exportních trzích. Společnost disponuje pestrým portfoliem vlastních i partnerských značek, včetně “vlajkových lodí” Coors Light, Molson Canadian, Staropramen a Carling. http://www.molsoncoors.com/

 

Kromě značek Staropramen a Ostravar , která se vaří od 19. století v pivovaru na pražském Smíchově a v Moravské Ostravě, naleznete v širokém pivním portfoliu společnosti další známé a tradiční pivní značky Braník, Velvet, Měšťan a Vratislav. Společnost na českém trhu také nabízí belgická piva Stella Artois, Hoegaarden a Leffe.

Staropramen byl od počátku významným inovátorem, který posouval české pivovarnictví kupředu. Vždyť jednou z jeho prvních inovací byl už v roce 1886 polotmavý Granát. V roce 2011 do portfolia zařadil stále populárnější Nefiltrovaný a s beermixem Staropramen Cool Lemon se mu podařilo v Česku vybudovat zcela nový segment nápojů na bázi piva s příchutí ovoce a stát se jeho lídrem.  V současné době si spotřebitelé mohou Staropramen Cool  vychutnat ve 4 různých příchutích. Další revoluční novinkou v portfoliu  společnosti je nealkoholický sladový nápoj Staropramen Sládkova Limonáda, který potěší všechny příznivce 100% přírodního osvěžení.

Pivo a gastronomie patří odjakživa k sobě a vzájemně se ovlivňují. V roce 1998 začal Staropramen vytvářet koncept vlastní sítě značkových restaurací Staropramen Potrefená husa, provozovaných na bázi franšízingu. Husy se staly synonymem široké nabídky piv a dobrého jídla v moderním prostředí a jsou dnes s 30 podniky největším franšízingovým konceptem české pivovarnické společnosti.V červenci tohoto roku vznikla v Praze nová vlajková loď Staropramenu, Vinohradský Parlament, která si klade za cíl vrátit slovu hospoda jeho původní význam.Tato hospoda 21. století je příjemné a kultivované místo, kam se chodí za výborným pivem, jídlem a příjemným posezením s přáteli.

Společnost Pivovary Staropramen patří mezi největší místní výrobní závody úspěšně fungující přes sto let.Historický odkaz a pozice druhého největšího producenta piva v České republice ovlivňujícího jak pivovarský trh, tak své okolí,  jsou pro společnost zavazující.Firma za sebou zanechává  stopu, respektive jakýsi otisk. Ten může být jak pozitivní, tak i negativní. Cílem společnosti je proto svým zodpovědným přístupem minimalizovat negativní otisky a naopak zdůrazňovat a cíleně pracovat na rozšíření otisků pozitivních, které vedou ke zlepšování životního prostředí, vztahů se zaměstnanci a komunitami a v neposlední řadě také i k upevnění dobrého jména společnosti.