MOLSON Coors
Staropramen
Braník
Ostravar
Stella Artois
Staropramen Cool
Sládkova Limonáda
Carling
Corona
Hoegaarden
Leffe
Velvet

O společnosti

Pivovary Staropramen s. r. o. jsou druhým největším producentem piva v České republice a  lídrem v inovacích. Svým spotřebitelům nabízejí jedno z nejširších portfolií pivních značek. Společnost je také významným českým exportérem piva, značku Staropramen si mohou spotřebitelé vychutnat ve více než 35 zemích světa. Společnost provozuje dva pivovary - Staropramen a Ostravar.

Pivovary Staropramen jsou součástí koncernu Molson Coors.

Molson Coors patří mezi největší pivovarnické společnosti světa. Svou podnikatelskou činnost vyvíjí v Kanadě, USA, střední Evropě, Velké Británii na a dalších exportních trzích. Společnost disponuje pestrým portfoliem vlastních i partnerských značek, včetně “vlajkových lodí” Coors Light, Molson Canadian, Staropramen a Carling. http://www.molsoncoors.com/


Kromě značek Staropramen a Ostravar, které se vaří od 19. století v pivovaru na pražském Smíchově a v Moravské Ostravě, naleznete v širokém pivním portfoliu společnosti další známé a tradiční pivní značky Braník, Velvet, Měšťan a Vratislav. Společnost na českém trhu nabízí také belgická piva Stella Artois, Hoegaarden a Leffe.

Staropramen byl od počátku významným inovátorem, který posouval české pivovarnictví kupředu. Vždyť jednou z jeho prvních inovací byl už v roce 1886 polotmavý Granát. V roce 2011 do portfolia zařadil stále populárnější Nefiltrovaný a s beermixem Staropramen Cool Lemon se mu podařilo v Česku vybudovat zcela nový segment nápojů na bázi piva s příchutí ovoce a stát se jeho lídrem. V současné době si spotřebitelé mohou Staropramen Cool vychutnat ve čtyřech různých příchutích. Další revoluční novinkou v portfoliu společnosti je nealkoholický sladový nápoj Staropramen Sládkova Limonáda, který potěší všechny příznivce 100% přírodního osvěžení.

Pivo a gastronomie patří odjakživa k sobě a vzájemně se ovlivňují. V roce 1998 začal Staropramen vytvářet koncept vlastní sítě značkových restaurací Staropramen Potrefená husa, provozovaných na bázi franšízingu. Husy se staly synonymem široké nabídky piv a dobrého jídla v moderním prostředí a jsou dnes s 30 podniky největším franšízingovým konceptem české pivovarnické společnosti. V červenci 2013 vznikla v Praze nová vlajková loď Staropramenu, Vinohradský Parlament, která si klade za cíl vrátit slovu hospoda jeho původní význam. Tato hospoda 21. století je vlídné a kultivované místo, kam se chodí za výborným pivem, jídlem a příjemným posezením s přáteli.

Společnost Pivovary Staropramen patří mezi největší místní výrobní závody úspěšně fungující přes sto let. Historický odkaz a pozice druhého největšího producenta piva v České republice, ovlivňujícího jak pivovarský trh, tak své okolí,  jsou pro společnost zavazující. Firma za sebou zanechává stopu, respektive jakýsi otisk. Ten může být jak pozitivní, tak i negativní. Cílem společnosti je proto svým zodpovědným přístupem minimalizovat negativní otisky a naopak cíleně pracovat na rozšíření otisků pozitivních, které vedou ke zlepšování životního prostředí, vztahů se zaměstnanci a komunitami a v neposlední řadě také k upevnění dobrého jména společnosti.


Inovace
Měníme pivní trh

sladovk.jpgLídr na trhu pivních inovací. Takto jednoduše lze shrnout filozofii pivovaru Staropramen. A to už od samého začátku jeho existence, která sahá do roku 1869.

S první revoluční novinkou Staropramen přišel totiž už v roce 1884, tedy už třináct let po uvaření první várky piva. Tehdy svým zákazníkům nabídl velkou novinku – pivo Granát, první polotmavý ležák.

V moderních dějinách nastal jeden ze zlomů v roce 1992, kdy Staropramen začal jako první z velkých pivovarů používat takzvané KEG sudy z nerezové oceli. V roce 2003 použil Staropramen poprvé nejen v ČR, ale v celé Evropě plně dochlazený výčepní stojan a v roce 2007 pak do své nabídky přidal revoluční samochladicí sudy CoolKeg.

Pivovar Staropramen zásadním způsobem vstoupil i na pole gastronomie. V roce 1999 v Praze na Vinohradech otevřel první restauraci ze sítě Potrefená husa, která klade maximální důraz na kvalitu nabízených piv Staropramen a vysoký a neměnný standard nabízených jídel i dalšího servisu. Koncept vlastních pivovarských restaurací se osvědčil a dnes tato franšízingová síť zahrnuje třicítku podniků po celé České republice i na Slovensku.

Rok 2011 pak díky pivovaru Staropramen znamenal zlom pro český pivní trh. Pivovar do portfolia zařadil stále populárnější Nefiltrovaný a s beermixem Staropramen Cool Lemon se mu podařilo v Česku vybudovat zcela nový segment nápojů na bázi piva s příchutí ovoce. Během pár měsíců se ho prodávaly tisíce hektolitrů a k citrónové příchuti postupně přibývaly další. Tento segment, v němž se pivovar Staropramen stal jednoznačným lídrem, je dnes nedílnou součástí pivního trhu.

Další a zatím poslední revoluční novinkou v portfoliu společnosti je nealkoholický sladový nápoj Staropramen Sládkova Limonáda, který potěší všechny příznivce 100% přírodního osvěžení.

Používáním tohoto webu souhlasíte s využitím cookies pro váš optimální zážitek. Další informace.